اسلایدر

هواداران پرسپولیس
 
هواداران پرسپولیس
به سوی پرسپولیسی جهانی
سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی
فیلم رو نمایی رستوران باشگاه پرسپولیس توسط سردار رویانیان و بهروز فروتن پدر صنایع غذایی کشور و اولین کارآفرین نمونه ایران و مدیران شرکت مایان صدرا

 

 

 

 
اولین نشست خبری رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس در تاریخ 1392/3/10 در سالن همایش های خدمات اول برگزار گردید.

 

 

 
مجری مقتدر آقای حسن پور جلسه را با خوش آمد گویی به حاضرین و اعلام برنامه زمان بندی نشست آغاز نمود و در ادامه از آقای دکتر ادریس آبادی برای ایراد سخنرانی دعوت نمود.

 
جلسه رو نمایی با ایراد سخنانی از طرف آقای دکتر ادریس آبادی ، معاونت سرمایه گذاری شرکت صدرا سیستم پاسارگاد و رییس هیات مدیره شرکت مایان صدرا  آغاز گردید . ایشان دلایل اصلی تشکیل رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس را برای حاضران تشریح نمودند.

 

 
جلسه رو نمایی با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس و هنرمندان و بزرگان صنعت از جلوه و شکوه خاصی برخوردار بود.

 

 
در ادامه مهندس سامان فائق اهداف اصلی افتتاح رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس را برا حاضران بیان نمودند.

 

 
طراحی دکوراسیون داخلی رستوران های زنجیره ای نیز توسط مدیر عامل شرکت مایان صدرا به نمایش عموم در آمد.

تصاویر تهیه شده از غذاهای رستوران های زنجیره ای پرسپولیس هیجان تمامی حاضران را بر انگیخت و فضای پر شور و هیجانی را در سالن ایجاد نمود.

در ادامه سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس سخنرانی خود را در خصوص راه اندازی رستوران های زنجیره ای ، فروشگاه های زنجیره ای و دیگر تجارت ها که توسط شرکت مایان صدرا راه اندازی خواهد گردید ادامه داد و نوید پرسپولیسی جهانی با استاندارد های جهانی را به هواداران داد.

تمامی خبر نگاران روزنامه های ورزشی و خبرگزاری های داخلی و بین المللی در جلسه رونمایی حضور داشته و خبر افتتاح رستوران ها را به تمامی مخاطبان خود مخابره نمودند.

پدر صنایع غذایی کشور و اولین کارآفرین نمونه کشور جناب آقای بهروز فروتن بنیان گذار گروه صنایع غذایی بهروز (با شعار دوست من سلام) و صنایع غذایی بهرنگ در جلسه حضور داشتند.

از تمامی حامیان مالی اجرای برنامه سپاسگذاریم. لیست حامیان مالی این مجموعه بشرح ذیل است:

شرکت گلدیران www.goldiran.ir

خبر گزاری ویوان نیوز www.vivannews.com

سایت آرمانی سنتر www.armanicenter.com

شرکت نرم افزاری سپند www.sepand.biz

کانون تبلیغاتی ایران نوین www.irannovin.net

شرکت فرا امتیاز www.ifnews.ir

سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 8:12 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی

 

مجوز بازی مارکو سپانوویچ از فیفا رسید

بنابر اعلام کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، مجوز بازی مارکو سپانوویچ ظهر امروز دریافت شد.

سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 8:1 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی

لیگ قهرمانی باشگاه های ایران: (٩ بار قهرمانی)

۱۳۸۷-۱۳۸۶
۱۳۸۱-۱۳۸۰
۱۳۷۹-۱۳۷۸
۱۳۷۸-۱۳۷۷
۱۳۷۵
۱۳۷۴
۱۳۵۴
۱۳۵۲
۱۳۵۱

جام حذفی: (۵ بار قهرمانی)

۱۳۶۶
۱۳۷۰
۱۳٧٧
١٣٨٩
۱۳٩۰

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در ورزشگاه درفشی‌فر با دو گل محمد نوری به برتری دست یافتند.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: رضا محمدی، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، سید جلال حسینی (حسین کنعانی)، میلاد کهندانی، پیام صادقیان، مارکو سپانوویچ، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، یونس شاکری و غلامرضا رضایی.

دو تیم در نیمه اول بازی بسیار سنگین و پربرخوردی را به نمایش گذاشتند که طی آن سید جلال حسینی در برخورد با یکی از مهاجمان حریف از ناحیه سر زخمی شد و کادر پزشکی در کنار زمین اقدام به بخیه زدن سر حسینی کردند. دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم:

نیلسون جونیور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، سید مهدی سید صالحی، محمد نوری، میلاد غریبی و هادی نوروزی.

امید عالیشاه هم به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در این بازی به میدان نرفت.

پاس عمقی قاسم دهنوی در دقیقه 50 محمد نوری را صاحب یک موقعیت مناسب کرد که وی نیز با یک ضربه چیپ اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. میلاد غریبی در دقیقه 58 پاس خوبی را برای محمد نوری ساخته و پرداخته کرد که وی نیز با یک ضربه دقیق و بغل پا دومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

پرسپولیس در دقیقه 70 در صحنه خطایی که روی هادی نوروزی اتفاق افتاد می‌توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود که سرخپوشان هم چنین عقیده‌ای داشتند ولی داور چنین اعتقادی نداشت.

علی دایی با ویسی سرمربی تیم حریف و چند بازیکن این تیم خوش و بش کرد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه با درخواست 6 تایی کردن حریف کری می‌خواندند.

دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 17:20 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی

سرخپوشان پس از برد تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان، صبح امروز تمرینات ریکاوری پرنشاطی را انجام دادند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در شروع فصل جدید در تمام بازی‌های دوستانه که علی دایی حاضر بوده است به پیروزی رسیدند.

تیم فوتبال پرسپولیس دو بازی تدارکاتی آخر خود را برابر تراکتورسازی و استقلال صنعتی انجام دادند و پس از پیروزی در بازی روز گذشته با روحیه عالی تمرینات ریکاوری با نشاطی را صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر انجام دادند.

سرخپوشان طبق برنامه، فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین خواهند کرد که تمرین نوبت صبح به کار با وزنه اختصاص خواهد داشت.

 

دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 10:5 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 10:4 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی


دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 10:2 ::  نويسنده : سید عرفان هدایتی
درباره وبلاگ


پرسپولیس باشگاهی بود که در دی ماه سال 1342 به دست علی عبده بنا شد و در آن رشته های بولینگ، والیبال، بسکتبال فعال بود. عبده از آمریکا به ایران آمده بود و در جامعه ورزشی این کشور در رشته بوکس صاحب عنوان قهرمانی شده بود. وی مدت ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت و تیم فوتبالی را ایجاد کرده بود که تیم ضعیفی در رده دوم باشگاه های کشور محسوب می­شد. از اعضای محبوب و ماندگار آن محمود خوردبین را می توان نام برد. پس از انحلال باشگاه شاهین با درایت امیر مسعود برومند و رایزنی­­ های مرحوم دهداری، چند تن از بازیکنان قبلی شاهین در ترکیب تیم دسته دومی پرسپولیس قرار گرفته و ترتیب یک مسابقه با تیم جم آبادان که در آن زمان تیم صاحب نامی بود را دادند. پس از آن تمامی اعضای شاهین به پرسپولیس پیوستند و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه نمودند. پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای 1347 با مربیگری دهداری (کاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی برومند آغاز کرد. مطابق مقررات این تیم می بایست کار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداکثر از دسته دوم باشگاه ها شروع کند اما انحلال چند تیم در این زمان باعث شدتا به جای مسابقات لیگ، یک سری مسابقات رده بندی در سطح باشگاه های پایتخت برگزار شود و در آن مسابقات 44 تیم به رقابت پرداختند که 4 تیم پرسپولیس، تاج (استقلال)، عقاب و پاس سرگروه شدند. از آن پس پرسپولیس به طور رسمی وارد مسابقات باشگاهی ایران شد. این تیم در سال 1347 قدرت نمایی کرد و تمام رقیبان را پشت سر گذاشت. در سال 1349 بازیکنان رفته، از پیکان به پرسپولیس بازگشتند و قهرمانی اولین دوره لیگ تخت جمشید را از آن خود کردند. پرسپولیس در 5 دوره برگزاری لیگ تخت جمشید با کشب دو قهرمانی و سه نائب قهرمانی، به عنوان پر افتخارترین باشگاه شناخته شد. در سال 1350 نخستین لیگ حرفه ای فوتبال ایران با نام تخت جمشید شکل گرفت و پرسپولیس هم تلاش نمود خود را با استانداردهای حرفه ای تطبیق دهد اما به دلیل فقدان زیر ساخت های فوتبال حرفه ای در کشور این ایده به صورت کامل به فرجام نرسید. پس از انقلاب اسلامی، این تیم دچار بحران نفرات شد و بازیکنانش به کلی عوض شدند و تعداد بسیار اندکی از بازیکنان قدیمی باقی ماندند. باشگاه پرسپولیس در سال 1365 تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان قرار گرفت که پس از مدتی بنیاد از اداره این باشگاه خودداری کرد و در این زمان با توجه به موقعیت این باشگاه، سازمان تربیت بدنی، خود اداره آن را عهده دار شد. پرسپولیس از سال 1370 با آغاز مجدد لیگ فوتبال تحت عنوان جام آزادگان دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرد و پیوسته با وجود تغییرات گسترده و متعدد در مدیرت باشگاه توانست موقعیت خود را به عنوان یکی از سه باشگاه برتر کشور با کسب مقام های نخست، دوم و سوم حفظ کند. این باشگاه در سال 1380 با آغاز لیگ حرفه ای فوتبال ایران (لیگ برتر) در میان 14 تیم برتر ایران قرار گرفت. پرسپولیس پر افتخارترین تیم حاضر در لیگ برتر کشور است. این تیم دو بار در فصل های 79-80 (اولین دوره) و 86-87 (هفتمین دوره) در لیگ برتربه عنوان قهرمانی رسیده است. در فصل 88-89 نیز این تیم قهرمان جام حذفی باشگاه های کشور شد. طبق لیستی که از سوی کنفدرسیون فوتبال آسیا ارائه شده، پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا انتخاب شده است. دالیان واندا چین و الهلال عربستان هم در مکان های بعدی قرار دارند.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران پرسپولیس و آدرس perspolisifc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 29277
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


IS

قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


دریافت كد ساعت

هواداران پرسپولیس